Biuro Obsługi Klienta tel. 660 541 179
Twoj koszykLogowanie
Nasze marki Nasze produkty Wyszukiwarka

Wpisz nazwę lub kod produktu

Dla Klienta Nasze produkty

Wpisz swój adres email

Wpisz swoje hasło

Twój koszyk jest pusty

Regulamin i wysyłka

§ Zamówienie

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego i zamówienia i automatyczne przesłanie do nas - poprzez kliknięcie na klawisz 'wyślij zamówienie'. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.

W przypadku większych zamówień zastrzegamy sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach, przy czym opłata za przesyłkę zostanie pobrana tylko raz.

Ceny towarów znajdujących się w naszym sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

§ Czas realizacji zamówienia

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze. Uwaga! Nie pracujemy w soboty, niedziele i święta.

Czas dostarczenia paczki przez kuriera Siódemka - (na terenie Polski) w dni robocze: 24 godziny od momentu odbioru przesyłki przez kuriera Siódemka z siedziby firmy BeautyIn, (w soboty paczki NIE są doręczane).

Czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską - od 2 do 3 dni.

§ Koszta przesyłki

1. płatność przelewem lub kartą kredytową

  • Kurier Siódemka: 16 PLN
  • Odbiór osobisty: 0 PLN

Jeśli wartość zamówionych produktów przekracza kwotę 500zł, koszty przesyłki (oprócz dopłaty za pobranie) ponosi nasz Sklep - przy takich zamówieniach prosimy o wpłatę kwoty pomniejszonej o koszty przesyłki.

§ Formy płatności

Przelewem

Przelewem z innego banku - Paczka zostanie wysłana dopiero w chwili, kiedy towary zostaną skompletowane, a pieniądze wpłyną na nasze konto.

Przekaz pocztowy

Za pobraniem - płatność gotówką na poczcie lub kurierowi Siódemka.

§ Reklamacje

Kupujący, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (dz. U. z 2014 r. poz. 827), może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy przez Kupującego . Bieg terminu do odstąpieniu od umowy rozpoczyna się :

- od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu),

- od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

Odstąpienie od umowy wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w zdaniu 1 powyżej. (Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie faktury lub załączonego do paragonu lub wydrukować wzór znajdujący się pod linkiem _______________). W takim przypadku Konsument zobowiązany jest do zwrotu Spółce produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie. Sklep zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność, nie później niż w terminie 14 dni od daty zwrotu produktu.

Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:

  • nie był używany
  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
  • nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał
  • nie został w inny sposób zniszczony.

Produkt należy do nas odesłać razem z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać na adres: Beauty In Sp. z o.o. 90-203 Łódź, ul. Pomorska 41.

Sklep jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) od dnia wydania produktu Klientowi.

Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Sklepu i opisem reklamacji (wzór dokumentu reklamacji znajduje się na odwrocie faktury lub załączony jest do paragonu lub pod linkiem _______________). Prosimy o przysłanie produktu do ekspertyzy w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem mechanicznym wraz z protokołem reklamacji. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.

Reklamowane produkty proszę przesłać na adres firmy: Beauty In Sp. z o.o. 90-203 Łódź, ul. Pomorska 41.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem Siódemka protokołu reklamacyjnego. Produkt należy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i uzasadnieniem reklamacji.

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

§ Do pobrania

Formularz zwrotu produktu

Formularz reklamacji produktu

Polecamy

 
Promocje
Silver Canvas
Cena: 42 pln
Cena: 12 pln
Zobacz produkt

Zobacz wszystkie promocje »
Nowosci
INFINITE SHINE – TRIO PACK #2
INFINITE SHINE – TRIO PACK #2
Cena: 159 pln
Zobacz produkt

Zobacz wszystkie nowości »